Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Hej, mam na imię Andrzej i mam 21 lat. Jestem studentem drugiego roku biologii i w przyszłości chciałbym robić doktorat w dziedzinie zoologii. Uwielbiam książki fantasy, gry rpg i muzyke metalową. Zachowuję się jak typowy człowiek w moim wieku z tym, że od 2 miesiecy jestem w związku ... z innym facetem. Aż do teraz próbowałem wyzbyć się zapędów w kierunku tej orientacji, ale jakoś nie potrafiłem. W końcu dałem sobie spokój. Byłem w związku z dwoma dziewczynami (z każdą po pół roku), ale moim problemem jest to, że pomimo iż potrafię się zakochać w kobiecie i dzielić ją szczerym uczuciem, nie podniecają mnie seksualnie. Mi osobiście moja "inność" nie przeszkadza. Nie pociąga mnie założenie tradycyjnego modelu rodziny, a i posiadanie potomstwa nie jest dla mnie. Niestety wiem, że otoczenie źle by to przyjęło, ponieważ moja rodzina i znajomi raczej nie są zbyt tolerancyjni. Nie wie o nas nikt poza naszą dwójką. Boję się przyszłości. Udaję przed światem singla z wyboru. Narazie moje życie osobiste nikogo nie obchodzi, ale z biegiem czasu zaczną się pytanie i trucie na temat posiadania kobiety i dzieci. Nie chcę takiej presji otoczenia. Poza tym chciałbym kiedyś rozpocząć karierę naukową w dziedzinie biologii, a gdyby wyszło na jaw jaki jestem moja kariera zostałaby zrujnowana. Wiele bym oddał gdyby istniała terapia zmiany orientacji. Niestety zdaję sobie sprawę, że to nierealne. Nie wiem co robić czuję się bardzo zagubiony. Pomóżcie...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach