Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Cześć wszystkim. Tak jak napisałem w tytule, mam problem z przyjacielem. Choć nie wiem, czy mogę go tak nazywać. Otóż jestem teraz w technikum, w klasie maturalnej. Przez pierwsze dwa lata znajomości, czyli od 1. klasy, nie utrzymywałem z nim większego kontaktu. Byliśmy "na cześć", czasami trochę pogadaliśmy. Wszystko się jednak zmieniło, kiedy wyjechaliśmy razem na ponad dwa tygodnie praktyk. Dzieliliśmy razem pokój, toteż więcej zaczęliśmy rozmawiać. Okazało się, że pomimo naszych sprzecznych charakterów, dogadywaliśmy się rewelacyjnie. Ja byłem tym złym, który w razie potrzeby był bezlitośnie szczery i bardzo często wredny, natomiast on był tą ostoją. Wielokrotnie, kiedy na zewnątrz zgrywałem dupka i bezuczuciowego frajera, wewnątrz mnie rozrywało. Wieczorami, podczas tych praktyk, wiele rozmawialiśmy. Zaufałem mu i myślę, że on mi również. Opowiedziałem mu o swoim okropnie nieszczęśliwym dzieciństwie. On też powiedział mi coś o sobie. Jak już pisałem, dogadywaliśmy się prawie we wszystkim. 
Po powrocie do szkoły, kontakt się utrzymał. Bardzo dużo rozmawialiśmy w szkole, a potem w domu, na facebooku, potrafiliśmy pisać do drugiej w nocy. Co było całkiem śmieszne, bo czasami wysyłaliśmy sobie tylko emotikony. 
Potrafiłem o 7 rano w sobotę pojechać do niego do domu, tylko dlatego, że mnie o to poprosił, twierdząc, iż to ważna sprawa. Jak się okazało, zerwała z nim dziewczyna. Kiedy patrzyłem jak płakał, dosłownie, łzy płynęły jak strumień wody, sam się popłakałem.
Po tym wydarzeniu jeszcze bardziej się do siebie zbliżyliśmy. Mógłbym śmiało stwierdzić, że w tamtej chwili mojego życia, był dla mnie jedną z najważniejszych osób.