Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
backu30

Mam stałą pracę ale potrzebuję zmiany

Recommended Posts

Witajcie mam stałą pracę u Ojca w firmie a pracuję już u niego 9 lat jestem kierowcą zawodowym. Potrzebuję zmiany i nabyć nowych doświadczeń. Mam założoną rodzinę , dziecko dorasta ale nie mam własnego "M" jestem na wynajmie a na swoje nie stać bo nie mam jak odłożyć ponieważ mały zarobek i nie da się więcej. Żeby wziąć kredyt trzeba wkład własny ale nie dam rady odłożyć. Postanowiłem zmienić pracę i mam możliwość ale w obcym kraju i wtedy bym odżył i stać by mnie było na potrzeby i rodzinę by godnie żyć i być na swoim. Problem tkwi w rozmowie z Ojcem Szefem nie wiem jak to rozegrać by nie było zgrzytów i nieporozumień no i żeby mnie zrozumiał moją zmianę. Trochę od siebie coś dopowiem będąc za kierownicą nie zdobędę żadnego doświadczenia tylko w kierowaniu , potrzebę mam się rozwijać by zapewnić sobie historię pracy na przyszłość. A za granicą mam możliwość pracować w zawodzie który sobie wyuczyłem w szkole. Proszę o szczere i pełne nadziei odpowiedzi :-)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć.

Znasz swojego Ojca najlepiej - na pewno sam znajdziesz odpowiedni moment i słowa, żeby mu o tym powiedzieć.

Jeżeli przedstawisz mu to w ten sposób, że chcesz się rozwijać i samodzielnie nabywać więcej doświadczenia, a do tego nie przedstawisz swojego wyjazdu jako definitywnego rozstania na zawsze, ale prawdopodobnie tylko na jakiś czas (całkiem możliwe, że i tak może się przecież zdarzyć), to myślę, że zrozumie?

Pisałeś o rodzinie, w tym o dziecku. Nie wiem, czy planujesz dojeżdżać do nich co jakiś czas, czy zabrać ich razem ze sobą, ale wiem, że kwestia języka i kontaktów z ludźmi to może być dla nich bardzo ważna sprawa, warto ją wziąć pod uwagę.

• Like 1

Udostępnij tego posta