Skocz do zawartości
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Mars123

Odżywianie

Recommended Posts

Od trzech miesięcy staram się przytyć ale pomimo, że jem sporo nie widzę efektów.

Czy jest jakaś dieta, jedzenie ,potrawy które mógłbym jeść nie martwiąc się o zdrowie.

Nie chce jeść byle czego ( zależy mi by dieta była zdrowa ). Ważę 60 kg przy wzroście 170 cm

Proszę o przepisy kulinarne i wskazówki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na siłownie jeszcze możesz uderzyć. Żeby zacząć budować masę mięśniowa, co automatycznie pozwoli ci przytyć.

Co do diety, dużo białka. Jakieś 2-3 g na kg ciała. Czyli powinieneś: kurczaka, ryż, kaszę, makarony, nabiał,ryby, kotlety sojowe, jajka.

Możesz uzupełniać dietę czystym białkiem, np http://www.allegro.pl/item899781305_najtaniej_ostrowia_wpc_80_900g_tania_wys_kurierem.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mars123, silownia ;]

Podnos ciezary - tylko uwazaj na kregoslup, najlepiej na lezaco, cwicz cwicz masa Ci urosnie. Pozatym tak jak pisze TRM duzo bialka, no a jak chcesz przytyc to pewnie i sporo tlustego;]

Odzywki na mase miesniowa pomoga Ci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rowerek nie pomoże ci zrobić masy, a prędzej ją zgubisz ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jest różnica pomiędzy niezdrowym spasieniem się i nabraniem tłuszczu a nabraniem masy mięśniowej. co nie? :mryellow:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rowerek nie pomoze masy nabrac??? TRM co Ty gadasz, fakt ze rower to cwiczenia aerobowe raczej na zrzucenie kg, ale to tez zalezy co i jak bedzie jadl i przedewszystkim jak bedzie jezdzil, ja od roweru mam tak rozbudowane miesnie nog, ze co bym nie robil nigdy nie odklada mi sie tam tluszcz miesnie sa zawsze wielkie, jak kupowalem spodnie to nie na rozmiar w pasie tylko w udach i zawsze musialem nosic pasek.

A na silce na nogi moge wziasc cale obciazenie jakie tylko jest. Kiedys wycisnolem 240kg 47 powtorzen.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ludziska!! najwazniejsze NIE SZKODZIC

Mars123,

zwieksz kalorycznosc posilkow

podaj swoje codzienne menu i trocha nad tym popracyjemy

na wstepie: do kazdego posilku dodawaj oliwe z oliwek-dobra, podwyzsza kalorycznosc potrraw

chlopaki maja racje jesli radza ci zebys zmienil cwiczenia na silowe. ale bez odpowedniej diety masz niewielkie szanse.

za nic w swiecie nie przestawaj cwiczyc. w koncu zalezy ci na masie nie na tluszczu

na poczatek to ode mnie tyle

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Mars123, może spróbuj Tutaj

Tylko troszkę będziesz musiał wydać ...

Odżywki nic nie dadzą bez dobrej diety i treningu.

A więc najpierw dobrze jeść, potem dobrze ćwiczyć, a następnie można wydawać kasę na odżywki i suplementy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moje menu

śniadanie dwie kromki ( szynka lub jakiś serek ) i herbata. Biegiem do szkoły.

Drugie śniadanie bułka , baton czekoladowy.

Obiad- przeważnie zupa ( barszcz, pomidorówka), drugie ryba w panierce ziemniaki.

Później dużo podjadam : hamburgery, parówki.

Kolacja to kromki z pomidorem lub znowu hamburger, mleko z płatkami.

Tylko, że moja rodzina się odchudza a ja niestety muszę się dostosować :cry:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mars123, ladacznica na tluszczu ze skwarkami i pokrojona smazona kielbasa lub boczek i bekon.

2 sniadanie - kanapka z zoltym serem, kanapka z bialym serem + miod ;]

Slodkosci non stop

Obiad duzo miecha schabowy, mielone, goloneczka, ziemniaki wszystko co z maka, do zupy chleb, makarony wszystko tluste kurczak slodko kwasny ;]

Kolacja jakas kielbache na cieplo, parowki (srednio zdrowe), bekon, kaszana smazona z jajkiem.

Ogolnie sporo tliustego smazonego, zolty ser;] Licz kalorie i jedz jak najwiecej tlustego i slodkiego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Białko! To ono buduje masę mięśniową. Wylicz sobie, 3 g na kg ciała dziennie. Ale też nie możesz zapominać o węglowodanach, tłuszczach, więc ogólnie musisz spożywać wysokokaloryczne posiłki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powinnaś iść do specjalisty, który wykona wszystkie potrzebne  badania i ustali odpowiednią dietę. Ja akurat w drugą stronę, bo chciałam trochę schudnąć :D Ale chodzę do poradni
"Dietetyczne Niebo" i mam teraz profesjonalnie dobraną dietę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Warto uzupełniać swoją dietę w suplementy diety, które uzupełnią ewentualne niedobory. Przy tym trzeba jednak uważać, aby ich nie przedawkować. Na stronie top-supplements można na ten temat poczytać nieco więcej. Dowiedzieć się jaki suplement kiedy warto zażywać, a nawet poznać suplementy, które są polecane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×